Bir sorunuz mu var?
Mesajı gönderildi. Kapat
0
0 yorumu
Öne Çıkan Program

Reklamcılık ve Marka İletişimi (Tezsiz) (Online)

Pazarlama, Reklamcılık, Tasarım, İletişim ve Yönetim bilimleri alanları öncelikli olmak üzere herhangi bir lisans programından mezun olan adaylar başvuru yapabilir. ... Daha fazla göster
  • Program Hakkında
  • Akademik Kadro
  • Yorumlar

1.1.Kuruluş
Reklamcılık ve Marka İletişimi (PIO) (Tezli / Tezsiz) yüksek lisans programı, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü bünyesinde, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı Başkanlığına bağlı olarak, 2020 yılında kurulmuştur.
1.2.Kazanılan Derece
Programı başarıyla tamamlayan öğrenciler, “Yüksek Lisans Diploması” almaya hak kazanırlar. Ayrıca, çalışma alanlarına göre “Uzman” unvanını da elde ederler. Bu unvan, mezunların uzmanlık düzeyinde bilgi ve becerilere sahip olduklarını ve çalışma alanlarındaki uzmanlık pozisyonlarına başvurabileceklerini gösterir.
1.3.Derecenin Düzeyi
Yüksek Lisans
1.4.Program Dili
Programın dili Türkçe’dir.
1.5.Kontenjan
Programın kontenjanı her yarıyıl için anabilim dalı başkanlığının önerisi, Enstitü kurulu onayı ile belirlenir. Yükseköğretim Kurulu (YÖK) tarafından tanınan maksimum kontenjan, her dönem için tezli programda 15 (onbeş), tezsiz programda 30(otuz)’dur. Enstitü tarafından öğrenci kabul yönetmeliklerine uygun olarak ilan edilir.

Pazarlama İletişimi Okulu'nun güncel tüm akademik kadrosuna buradan erişebilirsiniz.